Home / Klachten
Webwinkelkeur
Hindi&Bindi is aangesloten bij Webwinkelkeur. Hierdoor bent u er zeker van dat we aan alle regels voldoen waar webwinkels zich aan moeten houden.
Klachtenregeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
email: info@hindienbindi.nl
tel: +31625055039
KvK: 52707547
BTW: NL850562235B01
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hindienbindi.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
contact opnemen
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.